Bukan Puisi Cinta Biasa


Suatu hari ketika aku buka2 ef-es ku  aku nemuin puisi ini di ef-es salah seorang teman. Keren banget, makanya aku posting di sini nih..

 

Werdining katresnan punika;
rerakit lumampahing mangsa kang ngukir lembaring dalu rina
kang sinerat dening astaNya.

Werdining katresnan punika;
reroncening trenyuh kabagyan,
kang medal saking panangis lan gumuyu,
trus rumesep ing telenging kalbu.

Werdining katresnan punika;
angaksami tumrap sadaya kalepatan,
nampi samukawis klentu pakarti tuwin sisiping pitembung.

Werdining katresnan punika;
sabar sareh ugi nampi samukawis panandhang
lamun pedhut pacoban hanelahi, katresnan kinarya pepadhang.

Werdining katresnan punika;
rak ugi sami pitados lan manungkung jroning pangajeng-ajeng;
awit katresnan salaminipun langgeng.

Werdining katresnan punika;
peparingan Gusti Allah
katresnan kang mekar ing telenging manah,
konjuka ing Ngarsa Pepadhanipun…

 

bahasa Indonesianya..

 

 

arti cinta adlh
menjalani musim yg mengukir lembaran malam
yg tersurat oleh Tangan Nya

arti cinta adlh
kumpulan kebahagiaan
yg keluar dr tangis & tawa
yg meresap dlm hati

arti cinta adlh
menerima smua kekurangan
menerima semua kesalahan yg berasal dari kata2

arti cinta adlh
sabar, menghadapi cobaan
walopun cobaan menghadang, cinta tetep jln trusssssssssssss

arti cinta adlh
rak ugi sami pitados lan manungkung jroning pangajeng-ajeng;
agar cinta selalu ada selamanya

arti cinta adlh
pemberian Tuhan
cinta yg bersemi di lubuk hati
konjuka ing Ngarsa Pepadhanipun…

ada dua kalimat yang belum bisa kuartiin, ini aja aku ngartiin pake nanya2 sejuta umat,,

anyway, thanks to http://profiles.friendster.com/60420698 yang udah ngebolehin co-past puisinya..^.^

3 responses to “Bukan Puisi Cinta Biasa

  1. bagus juga mba, itu bahasa jawa ya?. Qo bahasa jawanya aneh yak?. Apa sayanya yang aneh ya? he..he..

  2. @dewi iya bhs jawa tp aku juga ga gitu ngerti itu yg ngartiin sobatku:p

  3. mbak nya… saya kopi pes artinya ya.. aku ga dong waktu temenku kirim… btw trims ya

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s